Trasig men glad

11 Feb

Grym dag idag ju!!! Jihoo! Rolig dag på jobbet, alla var lite glatt utvecklingsstörda, like it!  Jag klippte ett av Sveriges kanske längsta hår, på riktigt, jättekonstigt var det, låg typ på golvet och cuttade.

Sen har jag varit på mitt första gym/danspass på väääldigt länge. Skitkul var det, även om den gamla dansaren i mig hade lite svårt för att hjärnan och kroppen då och då  inte  hittade varandra och att jag inte såg lika cool ut som jag skulle vilja, men bra gick det!!

På vägen hem körde jag fast i snön, snöplogen  kommer nämligen inte uppfinnas  förrän 2035 i Pilbo och snöfallet är satt på repeat, men eftersom det här är en bra dag så stod där två filurer som puttade loss mig! Scooore!!

(Jag bor längst till vänster)

Väl hemma behövde jag äta så mina muskler skulle börja växa, skitjobbigt tyckte jag, men tittade i frysen. Jaaaaaaah, en microlasagne, tjoho, slapp laga mat!!!! Inte nog med det, i skafferiet låg bästa godiset just nu, Tutti Frutti Smoothie Mix, och väntade på mig, så sjukt oväntat!

Så ja, väldigt bra dag, trots att Snygg-Andreas är borta och trots att min nacke känns lika trasig som på min italienska Superman.

Och i morgon kommer vackra Debbie till mig också.


Gött är det, vi fortsätter den här trenden tycker jag…..

Puss på er!!

Kommentera

