Krasslig….

15 Feb

Så blev det min tur att vara sjuk, suck! Har ändå klarat mig länge med tanke på att alla runt mig har trillat dit en efter en. Ibland kan jag längta efter att få vara lite sjuk, ligga i soffan och tycka  synd om mig själv, men sen blir man sjuk och det är fasen inte mysigt på nått sätt, känns som att skallen snart exploderar! Bläh!

Som toppen på potatismosberget så ska salongen fotas för en annons i 02 just idag, så jag ska på nått märkligt vis göra mig snygg och ta mig till jobbet och put on a smiiiiile!!! Ska rensa hemma-apoteket på medikamenter och hoppas på det bästa…..

Höres!

Puss på er!!

Kommentera

