Kreativitetsprosit

15 Feb

Ögonen värker men har ändå lyckats glutta runt bland en massa bloggar idag, söker inspiration…..till vad vet jag inte, det är inte direkt så att jag saknar saker att göra. När alla måsten är klara ligger massvis med roliga projekt och väntar på mig. Hoppas på att bli frisk till helgen för då har jag inget bokat så vitt jag vet, så jag tänkte få skapa lite fina grejer. Här är mina planer:

Köpte de här lamskärmarna igår, älskar formerna, ska eventuellt klä om dem men mer troligt är att jag använder skeletten och klär in dem i tygremsor, ska hitta rätt tyger bara. De ska hänga tillsammans i ett hörn i vardagsrummet med färgglada sladdar:)

Tänkte måla det här och klä in vissa delar ………i de här, ha ha, prickkavalkad, jag vet, men fiiint blir det!!

Och de här trökkuberna ska bli applicerade med lite galenskap i form av olika tyger.

Men som sagt, lär bli frisk först innan kreativiteten kan vifta med sin lilla flagga.

To be continued……..

Nu ska jag äta pizza med de bästa❤ !!!!

Puss på er!!

2 svar to “Kreativitetsprosit”

  1. Karin Kullander 15 februari, 2011 den 18:52 #

    haha! det kommer nog att se roligt ut – spännande ….

  2. Emilia 15 februari, 2011 den 19:17 #

    Ah va fiint! Peppande!

Kommentera

