Som gift…

16 Feb


Dag-Tv-Fy-Fan. Samma, samma, börjar damma. Det går bara runt, runt. Tjocksmockar från USA som svettas, går ner i vikt och gråter, tjocksmockar från Australien som svettas, går ner i vikt och gråter, samt repriserna från i går på samma program. Snygga brudar som skriker, blir fotade och gråter, samt repriserna från i går på samma program. Kockar som lagar mat, svettas, skriker  och gråter samt…..ja, ni förstår. Sen har dagen gått och jag frågar mig än en gång varför jag inte para går in på ”Play” och kollar på något bra och givande i stället…..typ the Hills.

Annars har jag mest sovit, somnade efter att jag ätit lunch och vaknade halv fyra och trodde att det var morgon, och i morse när jag vaknade trodde jag det var natt, mycket förvirrande.

Och helt plösligt längtar jag efter mitt bröllop! Nej, det är inte på G, men tankarna tickar, blir inspirerad av fina Åse och Andreas som gifter sig i sommar (ser fram emot det som fasen), ska även göra en brud på salongen i juli och har hittat så mycket fint, fint, fiiiint när jag ligger här och kollar runt! Sen är det ju så att jag har en fästman som gjort mig och mitt liv till det jag alltid önskat….vändningen kom till slut, jag är så fruktansvärt lycklig över honom och vår fina familj och jag vill visa och fira det med alla jag älskar! Men jag får ha lite tålamod, jag är dålig på det, fast det är la bra, då hinner vi planera ordentligt, och…..spara….pengar, suck!


Alla bilder från http://greenweddingshoes.com/

Puss på er!!

Kommentera

