Rövalamalta

25 Feb

image

Ligger i min dotters säng….hon e sjuk som ett as och vaknar en gång i kvarten så det är bara att gilla läget! Hon hyser för ögonblicket en slags hatkärlek inför sin mor, ena sekunden säger hon ”ta hand om mig mamma….” och i nästa så är hon skitförbannad för att hon fått för sig att jag flyttat hennes kudde 2cm (gjorde faktiskt inte det….).

Själv e jag skitpigg och pepp, skulle egentligen ut på en afton med bästa salongsflickorna, men det blev inte långlivat då ens oumbärliga modersroll vann första pris ikväll, så nu ligger jag här….och bloggar……nu snodde hon täcket också…spexigt.

Där nere ligger min snygga kille i sin ensamhet, han fyller år imorn, hurraAaah! Tror jag ska göra en prinsesstårta, rosa, har jag aldrig gjort förut…

Ha det skoj då hörni så ska jag unpepp myself in tha barnsäng.

Puss på er!!

Kommentera

