Prickar till Barnet

27 Feb

Nu är Debbie´s stol klar. Jag är nöjd över min kreativitet! Och jag är nöjd över att ha saker att göra här hemma då det annars blir vääääääldigt mycket Nalle Puh, Musses Klubbhus, Händige Manny och andra läckerbitar från de olika barnkanalerna nu när lillspettan är sjuk. Och som tur är blir det även lite Pippi, ååh Pippi är så GRYM!!! Älskar manus, musiken och miljöerna, Villa Villekulla  I love!! När jag blir stor ska jag bygga ett Villa Villakulla!

Är lite Villekulla över stolen också. Debbie gillar den, men tyckte det kunde vara lite mer prickar, kan inte mer än hålla med….

Och helt plötsligt blev det här en pysselblogg, hm….ja ja.

Dags för mat mina kära vänner!

Puss på er!!

Kommentera

