Virklighet

8 Mar

Sjukt dålig bloggerska är man, men tiden är för knapp, så är det bara.

Fattar att de flesta känner att de har för lite tid, men alltså, ska det vara så här? Ska man känna att man inte ”hinner med” resten av sitt liv? Fan vad tragiskt! Dygnet har för få timmar och man jobbar bort för många av dem under sitt liv, punkt slut! Och då jobbar jag inte ens heltid…..

Men jag gör mitt bästa att trrrrrycka in så mycket som möjligt på mitt korta dygn, det går, även om jag  ALLTID somnar innan jag lagt mig, sittandes, webbandes, zappandes, pysslandes…… Så innan jag somnar med semlan i knät…… Idag har jag :

Vaknat bredvid den här:

Jobbat med de här:

Längtat efter det här:

Köpt de här:

Hämtat och pussat den här:

Ätit sån här:

Gjort den här:

Och nu ska jag göra lite så här:

….om jag inte zzZZZZzzzzzzzz…….

Puss på er!!

Kommentera

