Debbie Donsi

14 Mar

Går runt med ett pirr i magen, nykär och förväntansfull. På söndag blir min livslånga längtan efter en hund ett avslutat kapitell.

Tanken var från början att det skulle bli vovve till sommaren, men jag har medvetet plågat mig själv med att leta på nätet aaaaalldeles för mycket. Så var hon bara där, Blom Blom, och det var bara att sätta igång med att få det att funka, här och nu!

Idag stämplade jag även in en liten kärleksförklaring till min dotter, lilla Donsi-dons. Joanna fixade kakan precis som jag ville ha den, mycket nöjd!!

Puss på er!!!

Kommentera

