Inte mycket att säga…..

29 Apr

Har varit en konstig dag, legat hemma i soffan och sjukat mig. Sjuk i magen, knappt ätit nått på ett dygn, det blir man trött av, så jag har sovit bort större delen av dagen.

Jag hann med prinsbrölloppet innan jag somnade om, ååååh va fint och ganska tråkigt det var. Märklig företelese det där, 2 miljarder människor följde det på TV, sjukt, men fint!

 Sen somnade jag alltså om, och sändningen från brölloppet gick i direkt repris där framför soffan, vilket resulterade i mycket märkliga drömmar, prinsar och bröllopp blandat med skidsemestrar och allmän galenskap.

Imorgon har jag bestämt att jag är frisk. Då är det husvisning, fortsatt fix i huset i all evighet amen, och Falu Funk i vanlig sista april-anda.

Hej då bloggen, ses snart!!

Puss på er!!!

Kommentera

