Jag kommer…..

3 Maj

Nu har jag lyssnat på Veronica Maggios skiva ca 149 gånger. Blir lätt så att jag snöar in på allbum, det kan handla om veckor av repetitioner. HATAR när andra runt mig pysslar med sånt, förbannad blir jag när jag tvingas lyssna på samma skit i hundra år. Men när det gäller mig själv så har jag ju väldigt bra smak, så då funkar det finemang!!!

Väldigt bra skiva i alla fall, alla låtar utom en. Tycker fler musiker kan göra slut med varandra, blir bra skivor av det tydligen……

Puss på er!!!

2 svar to “Jag kommer…..”

  1. karinkulan 3 maj, 2011 den 21:26 #

    Aha, nu förstår jag….Jag kommer…spelades på radio när Debbie och jag skulle åka och bada – hon sjöng högjutt med!

    • blomblogg 3 maj, 2011 den 21:31 #

      Klart hon gjorde, hon har lika bra smak som moooor! Om inte annat så tvingas hon lyssna…..

Kommentera

