Meh, orka!

5 Okt

Fattar inte hur folk hinner med……det mesta, eller annat som tex renovera (å blogga) samtidigt som de har jobb…och barn. Det känns verkligen som att jag inte hinner eller orkar med  NÅTT av det som jag verkligen vill och det är så sjukt frustrerande. Renoverandet är i stort sett obefintligt och i min skalle snurrar en miljard tankar och idéer runt, stör min sömn, mitt lugn och gör mig ännu tröttare….suck! Snälla semesterguden, ge mig en eller två månader….. Tänk: Välgörenhet!!!

Semesterveckan i Italien känns långt borta redan men här kommer lite bilder i alla fall:

Vi bodde i Polignano á mare

Där bodde vi som ena riktiga maffiakungar!!

Barnen badade dygnet runt, de såg ut som mutant-russin till slut….

Vi badade i havet också…..

…..och Andreas gjorde en vacker installation.

Vi åt……

….och drack….

……och åt….

….till vi somnade.

Det växte valnötter i trädgården…..

……och vi invaderades av tusenfotingar varje kväll.

Då sa Alma:

…och gömde sig i en liten kruka.

Imorgon ska jag skriva om trädfällning.

God natt!

Puss på er!!

Kommentera

