I röva i dag!

17 Okt


Måndag, igen…..kommer som en överaskande käftsmäll varje vecka….dra mig baklänges!!

Har så sjukt ont i benen! Har med målandet av Debbies rum att göra, har grejat hela helgen. ”Jahaja, det var ju konstigt!” tänker ni, ”…ont i benen när hon målat, är hon armlös eller, hö hö!”. Neeee ni, det är så att jag är kort i rocken och stått på tå större delen av helgen för att nå upp till alla vrår högt där uppe. Skulle tro att jag står på tå kanske en femtedel av min vakna tid, hämtar talrikar i höga skåp, borstar höga frisyrer, kramar min skitlånga kille….(1.77). Jag kan helt enkelt glömma smala, slanka vader, det är där mina enda muskler sitter och de får ständigt jobba. The life of a Hottentott!

Shake that arse!!

Nu fes hunden i mitt ansikte, måste dra mig tillbaka…

Puss på er!!!

Kommentera

