Snack.

18 Okt

Mina virkprojekt speglar mitt liv. En massa projekt på gång samtidigt vilket resulterar i att inget blir klart….. Men jag tröttnar ju ur så snabbt, då är det bra att ha 5 olika virkerier på gång.

Jag tror lugnt att de snart kommer ordinera virkning som ett steg i KBT-behandlingar, sjukligt avslappnande, en ny slags stressboll!Synd bara att jag måste klippa hår och renovera hus samtidigt, för jag anar en stundande muskelsjukdom i högerarmen, oooont gör det och den domnar bort lite då och då. Lossnar väl snart, men det kan det vara värt för att få skapa. Eller som min mysflummiga kund sa här om dagen: ”Det ser ut som att dina händer har ett eget språk….”. Fint va!? Mina händer gör virkpoesi, rollar sig fram genom livet, klipper och snicksnackar dagarna i ända…….ja.

Dags att sova så jag orkar fira min storebror imorn, han blir jättegammal!

Puss på er!!

Kommentera

