Hurraaaaa!!

28 Okt

Idag fyller mitt hjärtas fröjd och glädje 4 år!!! Det är stort både för henne och mig, fattar inte att mitt lilla skrutt har blivit så gammal! Eftersom Debbie åkte till papp-skallen i eftermiddags (för att få ännu fler kalas och presenter) så hade vi kalas redan förra helgen. Debbie körde skytteltrafik till dörren och slet upp presentpapper så svetten lackade.

Jag hade varit mitt barn till lags och gjort en Hello Kitty tårta. Börjar nästan nå den nivå som skulle kunna kallas för hat när det gäller den där nedrans japanska katten, men är ändå ganska nöjd över mina tårtskills! Hade även bakat bullar och hallongrottor, helt sjukt vad jag kan ibland!! Titta, titta!!!

Var ett helt gäng kids, både släkt och vänner här och självklart hade vi fiskdamm, ingen fiskdamm inget barnkalas!!

Barnet satte på sig sina finaste kläder…

Dagen, alltså födelsedagen, har också gått i utklädnadens tecken. Debbie fick en kista med utlädningskläder, hade skrapat ihop grejer jag hade hemma och köpt lite på myrornas, mottogs gladeligen!  Vi bestämde oss för att illustrera denna lycka genom att spela in en liten film. Det gick ganska bra, sen blev Debbie trött-sur som hon kallade det, men det här fick vi ihop:

Men nu är det bara jag och min fisande hund här i soffan samt Andreas som står och myser i ”sitt” garage. Han har tryckt in världens största 90-tals stereo i ett hörn och är så sjukt nöjd med sitt garagehäng, it´s the place to be tydligen. Tror jag sitter kvar här+godis+go mat som nån annan lagat+kanske en öl i glasflaska….

Puss på er!!!

2 svar to “Hurraaaaa!!”

  1. karinkulan 28 oktober, 2011 den 17:52 #

    Världens goaste mamma har ordnat ett superfödelsedagsfirande åt sin älskade Debbie.WOW vad du har fixat och trixat, den här födelsedagen glömmer hon nog inte i första taget! Jag är verkligen impad!

Kommentera

