Bild

The Love

8 Mar

Sitter i soffan åter igen, sjuk för tredje gången det här året. Tristessen är total men idag känner jag mig lite bättre, förkylningen börjar lämna kroppen, så lät Debbie vara hemma med mig idag, både hon och jag ville det. Hon ligger i soffan med mig och spelar spel på mobilen, lär sig engelska ord, min stora tjej!!

 

mobilen

Ofta, lite väl ofta kanske, blir jag så överväldigad av all kärlek jag har för den där underbara lilla varelsen, vill ta en tugga av henne, pussa hennes goa kinder i timtals!! Utan henne vore livet så mycket gråare, utan hennes galenskaper, så mycket tråkigare och utan hennes klokheter så mycket dummare. För mig är min dotter ett bevis på att jag inte kan ha gjort allt galet här i livet, vi har en sjukt positiv, stark liten tjej och hon har gjort de senaste årens galenskap och skit värda allt slit och lite till!

KÄRLEK DELUX!!!!!!

Kommentera

